Federico Vicario

Lenghe furlane e formazion

Lenghe furlane e formazion si propon di ufrî cualchi element di riflession su un dai argoments plui dibatûts tal setôr des politichis lenghistichis pal furlan, chel de formazion. La publicazion, che e je finanziade de leç statâl nr. 482 dal 1999 su lis comunitâts lenghistichis storichis in Italie, e salte fûr pal Centri Interdipartimentâl di Ricercje su la culture e la lenghe dal Friûl (CIRF). Ta chestis pagjinis a son presentâts, in particolâr, i trê contribûts Scuele e formazion in lenghe furlane, Ricercje sientifiche e alte formazion. La Universitât dal Friûl per lenghe furlane e La posizion de Universitât, intervent fata e prime Conference regionâl su la tutele de minorance lenghistiche furlane (Novembar dal 2012).

 

 

Il volume si propone di offrire alcune riflessioni su uno degli argomenti più dibattuti nel settore delle politiche linguistiche per il friulano, quello della formazione. La pubblicazione, che è finanziata dalla legge statale n. 482 del 1999 sulle comunità linguistiche storiche in Italia, è promossa dal Centro Interdipartimentale di Ricerca sulla cultura e la lingua del Friuli (CIRF). In queste pagine sono presentati, in particolare, i tre contributi Scuele e formazion in lenghe furlane, Ricercje sientifiche e alte formazion. L'Universitât dal Friûl pe lenghe furlane e La posizion de Universitât, intervento fatto alla prima Conference regjonâl su la tutele de minorance lenghistiche furlane (Novembre del 2012).

  • Federico Vicario

    Federico Vicario al è docent li dal Dipartiment di Lenghis e letaraduris forestis de Universitât dal Friûl (DILE) e si ocupe di lenghistiche romaniche e gjenerâl; responsabil sientific dal progjet Documents antîcs dai archivis furlans, al à publicât libris, contribûts di storie de lenghe furlane e coments a cjartis furlanis de tarde Ete di Mieç. Pe editore universitarie Forum al à publicât i volums Lezioni di linguistica friulana (2011), ancje te version furlane Lezions di lenghistiche furlane (2007), e i cuatri volums di cjartis furlanis antighis di Glemone. Simpri pe editore Forum al à curât la publicazion dai ats de cunvigne Scuola e amministrazione pubblica. I dieci anni della legge 482 sulle comunità linguistiche d’Italia (2011).

titolo: Lenghe furlane e formazion
autore: Federico Vicario
editore: Forum
luogo di pubblicazione: Udine
anno di pubblicazione: 2013
collana: Centro interdipartimentale per lo sviluppo della lingua e della cultura del Friuli (CIRF)
formato: cm 14x21
pagine: 48
prezzo versione cartacea: 9,50 € sconto 5%
ISBN: 978-88-8420-790-6

Dello stesso autore