Federico Vicario

Lineaments di leteradure furlane

I Lineaments di leteradure furlane si proponin di ufrî un cuadri essenziâl de produzion leterarie in lenghe furlane. La publicazion, che e je finanziade de leç statâl nr. 482 dal 1999 su lis comunitâts lenghistichis storichis in Italie, e salte fûr pal Centri Interdipartimentâl di Ricercje su la culture e la lenghe dal Friûl (CIRF). Ta chestis pagjinis, in particolâr, si presentin esemplis de produzion scrite par furlan des origjins incà, cuntune serie di tocs e notis di incuadrament gjenerâl. Une Bibliografie di riferiment, cu la indicazion dai titui des antologjiis furlanis e dai studis di critiche leterarie, e complete il lavôr.

 

Il volume ha l'intento di offrire un quadro essenziale della produzione letteraria in lingua friulana. La pubblicazione, che è stata finanziata dalla legge statale n. 482 del 1999 sulle comunità linguistiche storiche in Italia, è promossa dal Centro Interdipartimentale di Ricerca sulla cultura e la lingua del Friuli (CIRF). In queste pagine, in particolare, si propongono alcuni esempi di letteratura scritta in lingua friulana dalle origini ai giorni nostri, con una serie di appunti e note di inquadramento generale. Una Bibliografie di riferiment, con le indicazioni dei titoli delle antologie friulane e degli studi di critica letteraria, completa il lavoro.

  • Federico Vicario

    Federico Vicario al è docent li dal Dipartiment di Lenghis e letaraduris forestis de Universitât dal Friûl (DILE) e si ocupe di lenghistiche romaniche e gjenerâl; responsabil sientific dal progjet Documents antîcs dai archivis furlans, al à publicât libris, contribûts di storie de lenghe furlane e coments a cjartis furlanis de tarde Ete di Mieç. Pe editore universitarie Forum al à publicât i volums Lezioni di linguistica friulana (2011), ancje te version furlane Lezions di lenghistiche furlane (2007), e i cuatri volums di cjartis furlanis antighis di Glemone. Simpri pe editore Forum al à curât la publicazion dai ats de cunvigne Scuola e amministrazione pubblica. I dieci anni della legge 482 sulle comunità linguistiche d’Italia (2011).

titolo: Lineaments di leteradure furlane
autore: Federico Vicario
editore: Forum
luogo di pubblicazione: Udine
anno di pubblicazione: 2013
collana: Centro interdipartimentale per lo sviluppo della lingua e della cultura del Friuli (CIRF)
formato: cm 14x21
pagine: 40
immagini: b/n
prezzo versione cartacea: 9,50 € sconto 5%
ISBN: 978-88-8420-789-0

Dello stesso autore